Интернет-магазин Максимум в Чернигове. ->Гарантийные обязательства

  1. Наявність гарантійного талону є необхідною для отримання технічної допомоги, заміни товару, а також виконання будь яких сервісних робіт у разі виникнення проблем. Якщо з товаром було видано фірмовий гарантійний талон, його має бути збережено до кінця гарантійного строку
  2. Всі ремонтні роботи виконуються в сервіс-центрі «МакСіМУМ» та тількі за умови, що гарантійний строк ще не закінчився. Рішення щодо можливості інших варіантів надання послуг приймаються індивідуально.
  3. Товар має чітко відповідати даним вказаним в гарантійному талоні (модель, серійний номер, кількість), в іншому разі обслуговування буде тарифікуватись згідно загальних тарифів (дивись www.macsimum.com.ua)
  4. Товар, що має механічні пошкодження, ознаки внутрішнього втручання, або ремонтувався поза територією нашого сервісного центру буде обслуговуватися тільки за Вашим проханням і згідно загальних тарифів (дивись www.macsimum.com.ua)
  5. Ми залишаємо за собою право відмовити в безкоштовному гарантійному обслуговуванні і за іншимі об'єктивними причинами (наявність сторонніх предметів в корпусі виробу, порушення правил експлуатаціі що додавалися до виробу, пошкодження викликані стрибками напруги, пожежею або стихійними лихами)
  6. Проблеми с програмним забезпеченням (віруси, шкідлива діяльність самого користувача) не є гарантійним випадком і їх вирішення тарифікується згідно загальних тарифів (дивись www.macsimum.com.ua)

Ми цінуємо наших клієнтів! Навіть якщо гарантійний строк вже сплинув, або були порушені вищеперераховані умови, сміливо звертайтеся до нас. Ми знайдемо взаємовигідне рішення Вашої проблеми.